пятница, 17 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ "Геометрія навколо нас"


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ


Назва проекту  Геометрія навколо нас


Назва навчальної теми

Площі плоских фігур
Основний та другорядні навчальні предмети
_Геометрія, інформатика

Вік учнів, клас __13-14 років, 8 клас

Стислий опис проекту

Проект призначено для учнів 8 класу з геометрії. В процесі роботи над проектом учні збирають, узагальнюють та систематизують інформацію про геометричні фігури, формули площ геометричних фігур, історичні довідки. Для цього учні обєднуються в групи „Теоретики”, „Історики”, „Практики”.

План

Навчальні цілі

По закінченню роботи над проектом учні:
Знають:
формули площ геометричних фігур.
Вміють:
розв’
язувати задачі на обчислення площ плоских фігур.
Мають навички:
проведення дослідно-пошукової діяльності у процесі проектування;
 
визначення завдання проекту відповідно до обраної проблеми;
застосовувати інформаційно-комунікаційні технології під час проектування та презентації своєї роботи;
користуватися сервісами глобальної комп’ютерної мережі;
робота в групах, розподіл обовязків під час колективної роботи  4
оцінювання та самоцінювання.
   

Опис оцінювання

     Перед початком роботи над проектом учні проходять опитування. Для того, щоб зясувати навчальні потреби учнів, вони заповнюють таблицю ЗХД.
     Протягом роботи над проектом проходять поточне оцінювання
     Наприкінці проекту проходять підсумкове оцінювання.

Діяльність учнів

 Перед початком роботи над проектом учні переглядають буклет і презентацію вчителя, з яких вони дізнаються про проект, його мету та завдання.
Учитель надає адреси інтернет ресурсів, які можна використовувати для пошуку інформації.
Вчитель проводить ознайомлення учнів з таблицею ЗХД, яку учні заповнюють протягом виконання проекту.
Учні об’єднуються в группи, кожна з яких матиме конкретнее завдання.
Історики добирають історичний матеріал про многокутники та знаходження їх площі.
Теоретики узагальнюють весь матеріал і готують презентацію про проект.
Практики розв’язують задачі.
Протягом виконання проекту учитель контролює виконання завдань, дає поради, забезпечує групи ресурсами необхідними для самооцінки і відстеження просування роботи груп. Вчитель пропонує учням поточне оцінювання.
Робота над проектом закінчується демонстрацією презентації в яку учні заносять результати своїх досліджень.Учитель підводить підсумки зробленої роботи та проводить підсумкове оцінювання.

Відомості про автора

Антоніна Міщук

вчитель математики

Навчальний заклад

Загальноосвітня школа №1

Місто\село, район, область

М. Купянськ Харківської області

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

13.08.2012 – 17.08.2012

Місце проведення тренінгу

М.Купянськ Гімназія №3

Тренери

Мухіна Ніна Миколаївна

1 комментарий:

  1. Дуже цікава тема. Сподобалися презентації. На мій погляд слід удоконалити буклет.

    ОтветитьУдалить